BodyAttack

BODYATTACK™

Početna / BODYATTACK™
 
 

BODYATTACK je kardio trening inspirisan različitim sportovima. Ovaj visoko intenzivni trening kombinuje atletske vežbe sa vežbama snage i izdržljivosti.

BODYATTACK sagoreva veliki broj kalorija, zateže i oblikuje figure, a snagu, izdržljivost i brzinu podiže na viši nivo.
Zbog svoje jednostavnosti i lako pamtljivih pokreta, kao i izražene delotvornosti, ovaj program prihvaćen je od strane najrazličitijih tipova vežbača.

TRAJANJE

55

minuta

TIP VEŽBANJA

Visoko intenzivan

SAGOREVANJE KALORIJA

U proseku

765

kalorija

REZULTATI

Uvećanje gipkosti, koordinacije, snage i izdržljivosti. Pozitivan uticaj na srce i pluća.

TIPIČAN ČAS

Pedesetpetominutni kardio trening inspirisan sportom, usmeren ka uvećanju vaše brzine, snage i pokretljivosti. Volećete grupnu dinamiku koja se nalazi u srcu ovog programa.

  1. 1

    Instruktor vas sprovodi kroz zagrevanje uz velike i jednostavne aerobne pokrete koji postepeno bivaju sve intenzivniji.

  2. 2

    Potom stižete u deo intenzivnih vežbi koje se fokusiraju na gornji i donji deo tela. Testiraćete svoju brzinu i izdržljivost, i usput se zabaviti.

    BodyAttack_typical

  3. 3

    Uz poslednju pesmu imaćete priliku da se oporavite i osnažite, i čestitate sebi na dobro urađenom poslu.

BENEFITI

  • Intenzivno sagorevanje kalorija
  • Oblikovanje i zatezanje tela uz istovremeno jačanje
  • Poboljšanje rada srca i pluća
  • Poboljšanje ukupnog fitnes nivoa i izdržljivosti

 

 

DA LI JE BODYATTACK ZA MENE?

BODYATTACK je pogodan za sve koji su u umerenoj formi. Pokreti su jednostavni, tako da ne zahtevaju besprekornu koordiniaciju. Zato, opustite se i trenirajte!

 

KOLIKO ČESTO U TOKU NEDELJE?

Najbolje bi bilo da imate dan odmora između treninga. Ukoliko možete, idealno bi bilo da imate 3 BODYATTACK časa nedeljno.

 

ŠTA TREBA DA PONESEM NA ČAS?

  • Udobnu odeću.
  • Patike za teretanu.
  • Flašicu sa vodom.
  • Peškir. Trebaće vam!