Les Mills BodyBalance

BODYBALANCE™

Početna / BODYBALANCE™
 
 

BODYBALANCE je trening koji kombinuje elemente Yoge, Pilatesa i Tai-Chi-a.

Zahvaljujući insistiranju na dubokom disanju, kao i serijama istezanja, pokreta i položaja biranih tako da budu savršeno kompatibilni sa muzikom koja ih prati, vežbači sa ovog treninga odlaze smireni, fokusirani i opušteni.

BODYBALANCE unapređuje snagu, fleksibilnost i telo dovodi u stanje apsolutne relaksacije.

Program je, zbog svoje umerenosti i svrsishodnosti namenjen različitim tipovima ljudi : onima koji vole programe umerenog i slabijeg intenziteta, kao i energičnim vežbačima kojima je potrebna povremena delotvorna doza opuštanja.

TRAJANJE

55

minuta

TIP VEŽBANJA

Slab intenzitet, inspirisan jogom, taičijem i pilatesom.

SAGOREVANJE KALORIJA

U proseku

390

kalorija

REZULTATI

Unapređenje fleksibilnosti i pokretljivosti. Oblikovanje tela i poboljšanje mentalnog stanja.

TIPIČAN ČAS

  1. 1

    Počećete laganim taiči pokretima kako biste se usredsredili i zagrejali.

  2. 2

    Instruktor će vas sprovesti kroz različite joga i pilates vežbe koje služe jačanju i oblikovanju mišićnih grupa. Istezanja i položaji služe kreiranju fleksibilnosti i gipkosti.

    BodyBalance_typical

  3. 3

    Poslednjih 10 minuta namenjeni su mentalnim i fizičkim blagodetima meditacije, koje ujedno pospešuju efekte vežbanja.

BENEFITI

  • Poboljšava držanje, fleksibilnost i opseg pokreta te smanjuje mogućnost povreda.
  • Redukuje stres i pruža dobar osećaj
  • Kontrolisanim disanjem potpomaže fokusiranje uma
  • Poboljšava tonus, fleksibilnost i snagu i smanjuje bol u leđima

 

 

DA LI JE BODYBALANCE ZA MENE?

BODYBALANCE  je pogodan za sve koji su u umerenoj formi. Pokreti su jednostavni, tako da ne zahtevaju besprekornu koordiniaciju. Zato, opustite se i trenirajte!

 

KOLIKO ČESTO U TOKU NEDELJE?

Najbolje bi bilo da imate dan odmora između treninga. Ukoliko možete, idealno bi bilo da imate 3 BODYBALANCE časa nedeljno.

 

ŠTA TREBA DA PONESEM NA ČAS?

  • Udobnu odeću za trening.
  • O obući ne morate da brinete, budući da vežbate bosi.
  • Prostirka za jogu nije neophodna.