BodyPump

BODYPUMP™

Početna / BODYPUMP™
 
 

BODYPUMP je originalni trening sa šipkom i tegovima koji oblikuje i jača telo. Trenutno se sprovodi u više od 13 000 klubova širom sveta. Najpopularniji je progam u svetu. Globalni fenomen.

BODYPUMP je trening sa opterećenjem i stoga je idealan za sve one koji svom uobičajenom aerobnom treningu žele da dodaju i trening snage. Kombinacija sjajne muzike, neuobičajene koreografije i inspirativnih instruktora motiviše vežbače do poslednjeg minuta treninga.

BODYPUMP je jedinstvena formula kojom ćete oblikovati figuru i izgubiti višak masnoće, a ujedno ojačati telo i samopouzdanje podići na viši nivo.

TRAJANJE

55

minuta

TIP VEŽBANJA

Srednje visok intenzitet.

SAGOREVANJE KALORIJA

Približno

560

kalorija

REZULTATI

Oblikovanje tela, uvećanje snage i izdržljivosti.

TIPIČAN ČAS

  • Poboljšava snagu
  • Sadrži 70-100 ponavljanja za svaki deo tela
  • Poboljšava opšti fitnes nivo
  • Oblikuje i tonira mišiće
  • Smanjuje mogućnost povreda
  • Brzo vas dovodi u formu
  • Poboljšava samopouzdanje

OKUSITE BODYPUMP

Želite snažno, oblikovano i fit telo, a da pri tom ne dobijete neželjeni obim? BODYPUMP može doneti rezultate kojima težite i transformisati vaše telo primenemom efekta ponavljanja.

Uz 800 ponavljanja po treningu bićete vitki, snažni i nezaustavljivi!

U uobičajenom pedesetpetominutnom času koristimo specifičnu muziku koja vas motiviše i vodi kroz čas uz maksimalne efekte.

  1. 1

    BODYPUMP počinje laganim zagrevanjem celog tela i vežbama sa malim težinama.

  2. 2

    Potom sledi fokusiranje na svaku veću mišićnu grupu posebno, uključujući mišiće nogu,grudi, leđa, ramena i stomaka.

    Bodypump_typical

  3. 3

    Na kraju uživate u zasluženom smirivanju dok istežete mišiće kako biste završili trening.

800 PONAVLJANJA. POTPUNA TRANSFORMACIJA TELA.

Kjučni moment BODYPUMPa je efekat ponavljanja koji brzo omogućujue transformaciju tela.

Efekat ponavljanja odbacuje tradicionalnu misao o dizanju velikih težina iznad glave. Ovde imamo male do srednje težine, i veliki broj ponavljanja. Toliko je jednostavno, i u tome i jeste čar efekta ponavljanja.

Tokom tipičnog BODYPUMP časa imaćete 800 ponavljanja za 55 minuta! Mislite da to možete i sami? U poređenju sa standardnim treningom u teretani, to je 4 puta više nego što prosečna osoba može postići sama.

BODYPUMP koristi efekat ponavljanja kako bi vam priuštio izvajana ramena, definisane bicepse i tricepse, snažne i vitke noge, snažnu zadnjicu i stabilna leđa. Koreografija je specifična za svaku od oblasti tako da topite više masti, sagorevate kalorije i bivate snažniji bez prenaglašenog bildovanja mišića.

To znači da dobijate izdužene mišiće i zatgnutu, snažnu muskulaturu, i to za kratko vreme!

GO HARD OR GO HOME

Važno je da od samog početka vežbate bezbedno. Ključ je u dobrom držanju – neka noge budu uvek blago savijene ali ne i “zaključane”.

Nemojte preterivati sa težinama – BODYPUMP se zasniva na ponavljanjima kojim dosežete snagu i izdržljivost. Počnite lagano, a zatim postupno uvećajte težinu nakon 6 nedelja.

Na treningu nosite odeću u kojoj vam je udobno – šorc, helanke ili trenerku. Ovom treningu odlično pristaju patike koje se koriste za trčanje.

Nakon prvog treninga vaši mišići će možda biti pomalo iscrpljeni, ali izdržite. Biće lakše! Nakon prvih nekoliko časova predlažemo vam da radite BODYPUMP samo tri puta nedeljno. Uvek ostavite bar jedan dan između BODYPUMP časova, jer vašem telu je potreban oporavak.

Dodajte BODYPUMPu dva ili tri kardio treninga nedeljno, i brzo ćete dosegnuti odlične rezultate!

 

 

DA LI JE BODYPUMP ZA MENE?

BODYPUMP je pogodan za sve koji su u umerenoj formi. Pokreti su jednostavni, tako da ne zahtevaju besprekornu koordiniaciju. Zato, opustite se i trenirajte!

 

KOLIKO ČESTO U TOKU NEDELJE?

Najbolje bi bilo da imate dan odmora između treninga. Ukoliko možete, idealno bi bilo da imate 3 BODYPUMP časa nedeljno.

 

ŠTA TREBA DA PONESEM NA ČAS?

  • Udobnu odeću.
  • Patike za teretanu.
  • Flašicu sa vodom.
  • Peškir. Trebaće vam!