xcworx-tt

CXWORX™

Početna / CXWORX™
 
 

CXWORX je trening koji će vas oduševiti ukoliko tragate za kratkim, oštrim programom koji će vas odvesti ka novom nivou fitnesa, a ujedno ojačati i oblikovati vaše telo.

  • Zasnovan je na najnovijim naučnim istraživanjima
  • Traje 30 minuta
  • Kombinuje najbolje elemente personalnog i grupnog treninga
  • Odlikuju ga fantastična koreografija i muzika zbog kojih ćete uvek želeti da se vratite po još, i još.
TRAJANJE

30

minuta

TIP VEŽBANJA

Umeren do visok intezitet

SAGOREVANJE KALORIJA

U proseku

230

kalorija

REZULTATI

Zatezanje i oblikovanje, uvećanje funkcionalne snage, smanjenje rizika od povrede


TIPIČAN ČAS

Akcenat stavlja na torzo i mišiće koji povezuju gornji i donji deo tela. Stoga je idealan za zatezanje stomaka i zadnjice, a takode podiže snagu na viši nivo i smanjuje mogućnost povreda.

  1. 1

    Na samom početku treninga instruktor objašnjava koje su grupe mišića uključene u date vežbe, a pre početka intenzivnog vežbanja sprovodi vežbače kroz blago zagrevanje upravo tih mišića.

  2. 2

    CXWORX nije ni nalik na uobičajen trening, a uspešno objedinjuje kardio trening, trening snage, funkcionalni fitnes, edukovane fitnes profesionalce, kao i grupni i individualni trening. Obučeni instruktori pojašnjavaju vam pozadinu i smisao svake vežbe i izazivaju vas da prekoračite sopstvene granice.

    cxworx_typical

  3. 3

    Dok trepnete – trening se približio kraju, vaše telo oseća da je prošlo kroz ozbiljnu proveru a u mislima već planirate naredni dolazak.

BENEFITI

  • Psihički i fizički izazov
  • Zatezanje i oblikovanje mišića trupa
  • Poboljšanje snage, balansa i smanjenje mogućnosti povreda
  • Bolje razumevanje načina na koji kičma funkcioniše kao i njenog značaja za ukupno zdravlje
  • Sticanje motivacije za izlazak iz zone komfora
 

DA LI JE CXWORX ZA MENE?

Potrebna vam je isključivo odlučnost! Ovaj čas pogoduje svim nivoima.

 

KOLIKO ČESTO U TOKU NEDELJE?

Najbolje bi bilo da pravite dan razmaka između, ali možete ga i vezati za neki drugi LES MILLS program ili ga vežbati pre kardio treninga.

 

ŠTA TREBA DA PONESEM NA ČAS?

  • Udobnu odeću.
  • Patike za trening.
  • Bočicu sa vodom.
  • Peškir.
  • Pozitivan stav.
  • Mi obezbeđujemo trake.