Početna / Vesti / DVE VELIKE NOVOSTI u zimskom rasporedu grupnih programa i tim treninga!

DVE VELIKE NOVOSTI u zimskom rasporedu grupnih programa i tim treninga!

 
 

Novo, zimsko, izdanje Flex rasporeda grupnih programa i tim treninga donosi dve velike novine!

Novosti u rasporedu grupnih programa

Novi raspored donosi veliku novinu koja će obradovati sve ljubitelje grupnih programa, ali i Zumbe! Od početka važenja zimskog rasporeda, Zumba prelazi u ponudu grupnih programa. Na koga i na koji način će ova izmena uticati?

Korisnici Zumba paketa:

  • Ukoliko imate uplaćen Zumba paket, do kraja trajanja paketa možete da dolazite na treninge Zumbe, ali i svih Les Mills grupnih programa iz ponude Crvenog i Belog paketa!
  • Po isteku važećeg Zumba paketa, možete da nastavite da dolazite na Zumbu ukoliko uplatite Crveni ili Beli paket treninga.

Korisnici Crvenog i Belog paketa:

  • Svi korisnici Crvenog i Belog paketa, mogu da dolaze na treninge Zumbe

Korisnici Plavog paketa:

  • Svi korisnici Plavog paketa, mogu da dolaze na treninge Zumbe uz doplatu od 500 dinara na mesečnom nivou

Korisnici Fit Pass kartica:

  • Svi korisnici Fit pass kartica, mogu da dolaze na treninge Zumbe

Ove promene stupaju na snagu u utorak, 13. novembra, kada će početi da važi i novi raspored grupnih programa i tim treninga.

Novosti u rasporedu tim treninga

Ove zime obećali smo mnoge fitnes novine! Novu fitnes sezonu započeli smo novim licem i posebnom ponudom personalnih treninga, ali sada je na redu da obradujemo i ljubitelje treninga u malim grupama – Flex Tim treninga.

Sa novim rasporedom, paket Tim treninga dobija i POTPUNO NOVI TIM TRENING!

Upoznajte: KRUŽNI TRENING!

Kružni trening predstavlja trening umerenog do visokog inteziteta u kom se u 10 stanica, angažovanjem velikih mišićnih grupa i core mišića, jača, oblikuje i zateže čitavo telo.

Ovaj Tim trening traje 45 minuta i prilagođen je svim nivoima treniranosti. Sprovodi se u grupi do 10 vežbača. Za izvođenje vežbi tokom treninga koriste se različiti rekviziti: TRX trake, bugarske vreće, ruska zvona, kanap, medicinke i drugi rekviziti.

Vežbe se izvode na 10 stanica u 4 kruga, u kojima se smenjuju vežbe gornjeg i donje dela tela, kardio vežbe i core vežbe. Svaka stanica se izvodi u trajanju od 30 sekundi sa 8 sekundi pauze u okviru koje se radi tranzicija na narednu vežbu. Cilj ovakvog načina vežbanja jeste da vežbači za pomenuto vreme urade što veći broj pravilnih ponavljanja vežbi kroz različite nivoe intenziteta u toku treninga.

Kružni trening će pozitivno uticati na razvoj izdržljivosti, razvoj snage, oblikovaće vaše telo i kao rezultat uticaće na smanjenje viška kilograma.

Ukoliko u toku dana ne raspolažete sa dovoljno vremena za trening, a želite da za kratki vremenski period postignete povećanje vaše forme, onda je Kružni trening pravi izbor za vas!

U našem novom Tim treningu, uživajte već od starta novog rasporeda – u utorak! Raspored objavljujemo uskoro, zato budite uz nas.

 

Dodaj komentar


Vaša E-mail adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

*

Facebook
Twitter