Početna / Vesti / FLEXIJADA | Bodypump & Bodyvive novosti

FLEXIJADA | Bodypump & Bodyvive novosti

 
 

Pripreme za našu jesenju promociju novih Les Mills koreografija su uveliko u toku! Devojke na info-pultu imaju pune ruke posla: brucoši mogu da pokupe svoj vaučer za 10 dana besplatnih treninga (teretana, grupni programi i sauna), od 16. oktobra možete da uplatite neki od Flexijada paketa treninga, a istovremeno traju i prijave za učestvovanje na samoj promociji – o svemu više možete čitati ovde. Sa druge strane, naši treneri neumorno uvežbavaju koreografije, kako bi ih doveli do savršenstva za premijerno veče koje nas očekuje ovog vikenda. Osim nove koreografije, neki Les Mills programi donose i velike novine u samoj strukturi treninga. Više o tome, saznajte od naših Jelene i Saleta.

Novine u Bodypumpu (piše: Saša Urankar)

Siguran sam ste već čuli, a mnogi su već imali priliku da probaju Bodypump u formatu od 45 minuta. To je onaj format treninga gde smo nakon pesme za leđa (pesma broj 4), prelazili na iskorake (na pesmu broj 7). Dakle reč je o formatu gde  nismo radili vežbe za biceps i triceps.

Pored novih pokreta, Bodypump 103 sa sobom nosi još jednu novinu koja ja se ogleda upravo u formatu treninga od 45 minuta. Ovog puta i fomat od 45 minuta predstavlja trening za celo telo kao i redovni Bodypump trening u trajanju od 55 minuta. Ono što je novina jeste to da su pesme za treceps i biceps (pesme 5 i 6) spojene u jednu, kao i pesma za iskorake i ramena (pesme 7 i 8).

Ovom kombinacijom vežbi koje se rade u superserijama kombinovano u pesmi 5 i pesmi 6, dolazimo do benefita koji je u ovom slučaju to što ćemo za kraće vreme uspeti da istreniramo sve mišićne grupe, bez izuzetaka.

Ono što želim da napomenem jeste da trening u formatu od 45 minuta ne predstavlja konačnu zamenu za trening od 55 minuta. Kraći format je tu da se nađe svima koji u datom trenutku raspolažu sa nešto manje slobodnog vremena, ali ipak žele da urade intenzivan trening i zadrže visok nivo forme.

Do sada ste imali izgovore, ali sada kada je na raspolaganju odličan trening kraćeg formata, za njih ne treba da bude mesta.

Bodyvive novosti (piše: Jelena Pavlović)

Već neko vreme u Les Mills krugovima šuška se o velikim promenama u Bodyviveu. Koje su to novine i zašto su se velike Les Mills face odlučile na ovaj korak, saznaćete u narednih nekoliko redova.

Prva sjajna stvar koja nas očekuje jeste nešto drugačiji kardio deo. U ranijim izdanjima smo za svaku kardio pesmu imali drugačiji cilj: kretalo se sa zagrevanjem, pa smo u drugoj pesmi (sa akcentom na nogama) dizali puls, dok smo se u trećoj pesmi malo više igrali sa agilnošću i na taj način trenirali srce. Sve ovo sada je postalo jednostavnije. Sada jedna velika celina kreće sa zagrevanjem, i iz pesme u pesmu podižemo intenzitet sve do kardio pika, pri tom uz sjajne, jednostavne i veoma funkcionalne pokrete koji su laki za pamćenje. Istovremeno, non-stop angažujemo celo telo kako bi na taj način mogli lakše ući u nešto jači intenzitet. Ovo je sjajno i nemojte da vas plaši to što sada umesto dva nivoa intenziteta, imamo zapravo tri nivoa. Bodyvive i dalje ostaje trening za sve: od osoba koje prvi put ušetaju u fitnes centar, pa sve do onih koji na svom telu vole da osete intenzivan trening nakon koga će izaći puni energije i sa velikim osmehom na licu.

Druga sjajna stvar stiže nam u tzv. snažnom delu treninga. Pesma za integrisanu snagu je nešto duža i sastoji se iz a i b dela. Pokreti su jednostavni i nema ih mnogo, svega dva ili tri. Ovo znači da zapravo postoji više ponavljanja, pa će na ovaj način izdržljivost u snazi biti bolje razvijena. Ponoviću još jednom, bez panike, intenzitet u svakom momentu možete prilagoditi svojim mogućnostima. Kao što sam mnogo puta do sad rekla, uvek je bolje ostaviti ekspander ukoliko vam pravi napor i nastaviti trening bez njega, nego u potpunosti odustati od treninga. Isti je slučaj i sa vežbom za mišiće koji se nalaze oko kukova. I ona je podeljena na dva dela i pored pomenutih mišića, radimo i na core snazi, dok se u drugom delu pesme poseban akcenat stavlja na mišiće zadnjice. To znači da ćete biti izdržljiviji, stabilniji, a vaš fitnes nivo će rasti iz treninga u trening.

I znam da vas jako interesuje muzika. Reći ću samo da je FENOMENALNA! A kad je muzika ovakva, trening može samo da proleti.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja, pišite u komentarima na ovaj blog ili na Facebooku. Volela bih da čujem vaše razmišljanje i očekivanja.

Dodaj komentar


Vaša E-mail adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

*

Facebook
Twitter