Početna / Priče Flexovaca / Flexov studentski priručnik za preživljavanje

Flexov studentski priručnik za preživljavanje

 
 

Studentski priručnik za preživljavanje

Iako ste jedva čekali da krenete da studirate, već nakon prve nedelje provedene na fakultetu sigurno ćete bar jednom pomisliti da to zapravo i nije ono čemu ste se nadali. Stigao je raspored predavanja, vežbi, neki profesori su već zakazali prve kolokvijume, a kada ste pogledali u kalendar taj čuveni januarski rok deluje baš, baš blizu.

Kada sve ovo stavite na papir, deluje potpuno nemoguće iskombinovati vreme za prijatelje, a o treningu se plašite i da počnete da razmišljate. Zato donosimo nekoliko saveta kako da treninge uklopite u ovu novonastalu situaciju.

 

Ubacite trening u raspored predavanja i vežbi

Ali nemojte da vas trening stresira kao predavanja.

Flex1_Kalendar

 

I treninzi kraćeg formata su bolji izbor nego nikakav trening

Dok se ne navikente na nove obaveze, u našem rasporeduu našem rasporedu možete pronaći CXWORX koji traje 30 minuta, ali i druge grupne programe u kraćoj formi od 30 ili 45 minuta. Ukoliko više volite teretanu, neki od kardio trenažera su sjajan izbor.

Flex2_Sargarepa

 

Neka ti trening bude pauza u učenju

Iako misliš da će te trening umoriti, nakon sati i sati pisanja seminarskih radova ili čitanja, trening će ti zapravo pomoći da povratiš energiju i fokus.

Flex3_Pauza

 

Pronađi drugara za trening

Sve je zabavnije u društvu! Ukoliko nađeš partnera za učenje koji želi da trenira, onda ste na dvostrukom dobitku! Ukoliko ipak ne nađeš drugara za trening, predlažemo da probaš grupne programe. Uz ovu neverovatnu energiju, jedva ćeš dočekati naredni trening. Veruj nam na reč.

Flex4_Drugari

 

Studentski popusti!

Već godinama podržavamo komšiluk iz studentskog grada. Tokom cele godine u ponudi imamo posebne, povoljnije, studentske pakete za teretanu i grupne programe, tako da mi to više i ne zovemo studentskim popustom. Tokom početka nove akademske godine imamo još pogodnije uslove, a to važi naročito za brucoše kojima poklanjamo 10 dana treninga.

Flex5_Popusti

 

I za kraj, ultimativni savet: spavajte dovoljno!

Ukoliko se ne naspavate dovoljno, nećete biti od velike koristi ni a predavanjima, a pogotovo ne na treninzima.

Flex6_San

Dodaj komentar


Vaša E-mail adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

*