fbpx
 
 
flex_fitness_centar_kruzni_trening

Kružni trening

Početna / Kružni trening
 
 

Kružni trening predstavlja trening umerenog do visokog inteziteta u kom se u 10 stanica, angažovanjem velikih mišićnih grupa i core mišića, jača, oblikuje i zateže čitavo telo. Ukoliko u toku dana ne raspolažete sa dovoljno vremena za trening, a želite da za kratki vremenski period postignete povećanje vaše forme, onda je Kružni trening pravi izbor za vas!

U grupi se nalazi maksimalno 10 vežbača.

TRAJANJE

45

minuta

TIP VEŽBANJA

Intenzivni trening u kom vežbač koristi različite rekvizite.

SAGOREVANJE KALORIJA

U proseku

500

kalorija

REZULTATI

Razvoj izdržljivosti, snage i oblikovanje tela.

TIPIČAN ČAS

Ovo je četrdesetpetominutni trening snage sa poluindividualnim pristupom trenera; prilagođen je svim nivoima treniranosti. Za izvođenje vežbi tokom treninga koriste se različiti rekviziti: TRX trake, bugarske vreće, ruska zvona, kanap, medicinke i drugi rekviziti.

  1. 1

    Vežbe se izvode na 10 stanica u 4 kruga, u kojima se smenjuju vežbe gornjeg i donje dela tela, kardio vežbe i core vežbe.

  2. 2

    Svaka stanica se izvodi u trajanju od 30 sekundi sa 8 sekundi pauze u okviru koje se radi tranzicija na narednu vežbu.

  3. 3

    Cilj ovakvog načina vežbanja jeste da vežbači za pomenuto vreme urade što veći broj pravilnih ponavljanja vežbi kroz različite nivoe intenziteta u toku treninga.

BENEFITI

  • Razvoj izdržljivosti
  • Razvoj snage
  • Oblikovanje tela
  • I kao rezultat uticaće na smanjenje viška kilograma