GRIT-ISTRAZIVANJA

Naučna istraživanja o GRIT™ series

Početna / Naučna istraživanja o GRIT™ series
 
 
 

DOKAZANO: VISOKI REZULTATI UZ LES MILLS GRIT SERIJE

Fakat – postajete mnogo brži i više fit a ne trošite dodatno vreme na treninzima.

I to vam možemo dokazati!

U saradnji sa istraživačima PennState univerziteta, testirali smo dve grupe ljudi od 42 godine. Obe grupe su primenjivale 5 sati nedeljno profesionalno kreiranih vežbi.

Prva grupa je radila 3 sata kardio (BODYATTACK, BODYCOMBAT, RPM ili BODYSTEP) i dva sata BODYPUMP.

Druga grupa je imala istu rutinu vežbanja osim što je jedan kardio čas od 60 minuta zamenila sa dva LES MILLS GRIT treninga.

Nakon šest nedelja, Prva grupa dosegla je izvanredne rezultate, beležeći uvećanje snage i potrošnje kiseonika te smanjenje triglicerida, masti i obima struka. Druga grupa, koja je primenjivala LES MILLS GRIT vežbe, imala je iste benefite ali u znatno višem stepenu.

Smanjenje triglicerida  Uvećanje potrošnje kiseonika  Smanjenje masti  Uvećanje snage  Smanjenj obimastruka
Prva Grupa
Bez GRITa 3.10% 1.70% 0.80% 8.40% 1.0 cm
Druga grupa
GRIT 14.50% 6.40% 2.10% 21.90% 2.5 cm
RAZLIKA -11.40% 4.70% -1.30% 13.50% -1.5cm

 

Da, dobro ste pročitali. Rezultati su bili više nego duplo bolji za one koji su primenjivali LES MILLS GRIT.

Imajte na umu da su obe grupe primenjivale regularne, efektivne treninge. Zamena jednog kardio treninga GRIT treninzima je ono što je napravilo razliku.

Pokušajte, i videćete!

 

Facebook
Twitter