Početna / Priče Flexovaca / Priča iz teretane – Jasna Makišova

Priča iz teretane – Jasna Makišova

 
 

prica iz teretane sajt jasna

Loše raspoloženje i trening

Znate one dane kada se jednostavno ne osećate dobro. Kada ste pod stresom, promenljivog raspoloženja, osećate se umorno, usamljeno, možda i pomalo nervozno. Ne znam kako ih vi zovete, ja to zovem: nije-mi-dan, dan. Kada naiđe ovakav dan, često se dešava da se okrećemo lošim navikama: za nekoga je to emocionalno prejedanje, za nekoga cigareta ili čašica alkohola, za nekoga povlačenje u sebe i izolacija. Kada se osećate ovako, da li znate da najbolji lek za to može biti vežbanje?

Sledeći put kada naiđu ovakva osećanja, pokušajte da identifikujete zašto se tako osećate. Možda se osećate dosadno zato što je najbolja drugarica otišla na vikend kod roditelja? Možda se osećate usamljeno zato što su deca na ekskurziji? Ili ste pod stresom zbog finansijskih razloga? Ako ste uspešno otkrili razlog vašeg lošek raspoloženja, vreme je da se bacite na vežbanje.

Kako da vežbanjem popravim loše raspoloženje?

Grupni programi su sjajan izbor ukoliko se osećate usamljeno. Vežbanje u grupi koja zajedno teži istom cilju i radi iste pokrete čini da se osećate delom nečeg većeg. Takođe, grupni programi su sjajno mesto gde možete dobiti veliku podršku i upoznati sjajne ljude. Ukoliko se osećate besno, energičan trening kao što je Bodycombat ili Bodyattack vam može pomoći da se rešite nakupljenog stresa. Ponekad vam je dosadno i ne znate šta biste radili. U tom slučaju vam može pomoći dinamičan program kao što je RPM. Iznenadićete se kako brzo može da prođe trening od skoro sat vremena! Ukoliko ste naišli na period kada ste pod stresom više nego što je to uobičajeno, Bodybalance može biti rešenje. Vežbe koje zahtevaju fokus, strpljenje i pažnju zbog složenosti pokreta i usklađenog disanja povezuju um i telo. Takođe, sigurna sam da nećete imati vremena da mislite o rokovima i zadacima dok se trudite da pravilno uradite neki od pokreta, a tiha i opuštajuća atmosfera dozvoliće vam da se prepustiš trenutku. Na kraju, ukoliko ti je potrebno vreme za sebe predlažemo ti da vežbaš u teretani. Stavite slušalice u uši, pustite svoju omiljenu muziku i uradite trening na koji ćete biti ponosni!

Da li ste ikad posle treninga pomislili da se kajete zbog urađenog treninga ili ste pomislili da je to bilo čisto gubljenje vremena? Verujem da je odgovor NE. Pre će biti da ste se osećali bolje i fizički i mentalno. Zato bez obzira na to šta vas je dovelo do lošeg raspoloženja, vežbanje može biti sjajan lek za vraćanje u vaše normalno JA.

Dakle, šta čekate? Raspoloženje se neće samo popraviti. 😊

Dodaj komentar


Vaša E-mail adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

*