Početna / Priče Flexovaca / Priča iz teretane – Milko Vuković

Priča iz teretane – Milko Vuković

 
 

prica-iz-teretane-sajt-milko

Mnogi od vas se pitaju koja je vežba i koji je trening najdelotvorniji u borbi protiv masnih naslaga, ali i u izgradnji mišićne mase.

Da li je to trening na spravama sa velikim težinama? Ili neki kardio trening?

Odgovor je današnja tema priče, a to su bučice. Verujte mi na reč, bučice nisu samo najbolji rekvizit za razvijanje mišića, već i najbolje oružje u borbi protiv gojaznosti, starenjem, bolešću i razdražljivošću. Međutim, bučice su efikasne, ukoliko ih koristimo na pravilan način.

Bučice pobeđuju starost

Kod dvadestpetogodišnjaka, mišići su već potpuno razvijeni i u ovom dobu su i najelastičniji. Posle tridesete godine, mišići počinju da se stežu, a na njima se nagomilava sve više masnoće. Kada doguramo do sedamdesete, sve radnje koje smo kao mlađi mogli da izvršimo sa malo napora postaju veoma veliki izazov. Čak i ako u mladosti niste bili sportisti, uz vežbanje sa bučicama možete postati vitalniji i snažniji. Studije su pokazale da vežbanje sa opterećenjem povećava snagu i veličinu mišića, al ii da smanjuje masno tkivo u bilo kom životnom dobu. Ukoliko tek nameravate da počnete da vežbate sa bučicama, na raspolaganju su vam na stotine vežbi, sprave i šipke neka budu samo dodatak.

Bučice pobeđuju gojaznost

Najveća zabluda u vezi sa vežbanjem bučicama jeste ta da ovim vežbama dobijamo samo mišiće i da nas to čini još širim nego što smo bili. Prava istina je ta da uz vežbanje bučicama možemo i da smršamo. Ukoliko svake nedelje sat vremena provedete vežbajući sa bučicama, ne samo što ćete u toku treninga potrošiti između 400 i 500 kalorija, već ćete ih brže trošiti i nakon treninga kroz tzv. after-burn, odnosno, naknadno sagorevanje.

Međutim, ukoliko svake nedelje trenirate 3 sata, tokom svakog treninga sagorećete približno 650 kalorija. Kako pola kilograma masti sadrži od prilike 1.700 kalorija, prostom matematikom dolazimo do računice da ovim tempom u toku jednog meseca možete gubiti jedan do dva kilograma masnih naslaga. Poređenja radi, da biste ostvarili iste rezultate drugom vrstom vežbanja, recimo hodanjem, morali biste hodati sedam puta nedeljno po 100 minuta.

Ukoliko do sada niste koristili bučice u svom trening, nadam se da će vas ova priča pokrenuti na uvođenje novih vežbi kako bi imali što bolje efekte kako na vaše zdravlje, tako i na vaše rezultate.

Sportski pozdrav, vidimo se u teretani. :)

Dodaj komentar


Vaša E-mail adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

*