Početna / Priče Flexovaca / Priča iz teretane | Mitar Bajčetić

Priča iz teretane | Mitar Bajčetić

 
 

prica iz teretane 2018 mitar bajcetic

Svako od nas vežba iz različitih razloga: neko zato što voli taj dobar osećaj nakon dobro odrađenog treninga, neko zbog čiste estetike, a neko jednostavno iz zdravstvenih razloga. Ono oko čega možemo da se složimo jeste da je svima zajedničko da žele da postignu neke rezultate.

Kada hoćemo da želja ne ostane samo želja, već da se preko jasnih ciljeva pretvori u pozitivne rezultate, možemo da se koristimo raznim alatima, ali jedan od najefikasnijih jeste da pratimo svoj napredak. Nije retko da vežbači vode neki vid dnevnika gde imaju mogućnost da prate sa kojim su težinama radili, koliko su smanjili vreme na određenim deonicama trčanja ili slično. I ovo praćenje napretka je sjajna ideja jer pomaže da ostanemo motivisani  na putu ka cilju.

Pored ogledala, za praćenje svojih rezultata često koristimo najgoru moguću opciju za proveru da li naši treninzi i ishrana imaju rezultata, a to je da se svako jutro popnemo na vagu i gledamo u neki broj koji se pojavi između naših stopala. Taj broj retko pokazuje pravu sliku onoga što se zapravo dešava sa našim telom i nema mogućnost da prikaže suštinske promene koje se dešavaju u telu. To je zato što su neke metode merenja merodavnije i kvalitetnije od drugih.

Bez obzira koji su vaši ciljevi, da li je to jednostavno skinuti malo sala, nabaciti mišićnu masu, malo se zategnuti ili postati snažniji praćenje vašeg napretka merenjem telesne kompozicije drastično će povećati šansu za ostvarenje vaših ciljeva.

Neki od elemenata koje merimo kod nas u Flexu su:

  • Procenat masti
  • Masu skeletnih mišića
  • Masu masti u organizmu
  • Težinu kosiju
  • Sadržaj vode u organizmu.

Zašto merenje telesne kompozicije pomaže na putu ka ostvarivanju ciljeva? Odgovor je jednostavan: daje nam precizniji uvid u promene koje se dešavaju na većem broju parametara koje merimo i na taj način jednostavnije je utvrditi koje stvari treba menjati u treningu i ishrani, a potom ih i prilagoditi. Jasno i efikasno.

Na ovaj način naše želje postaju ostvarive, ciljevi jasniji sa pravim pristupom vežbanju koji će dati neuporedivo više rezultata za mnogo kraći period.

Merenje svog progresa i stanja telesne kompozicije sa vremena na vreme je jedan od najefikasnijih načina da ostvarimo svoje zdravstvene i fitnes ciljeve. Preporučio bih svima koji ozbiljno razmišljaju o svom izgledu i zdravlju da ovo merenje sprovodi na tri nedelje ili bar jednom mesečno kako bi mogli da prilagodimo trening i ishrani, jer uz pomoć jasnih i merljivih referenci ovaj put je lakši i pre svega pametniji.

Za sve detalje oko merenja telesne kompozicije, potražite me u Flexu ili se raspitajte kod naših kolega na info pultu.

Dodaj komentar


Vaša E-mail adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

*