Početna / Uncategorized / Priča iz teretane – Prvomajski fit meni

Priča iz teretane – Prvomajski fit meni

 
 

fit meni slika

Sama pomisao na 1. maj odvede nas u prirodu, zamiriše nam roštilj i osetimo ono osveženje koje sa sobom nosi samo hladno pivo.

U današnjoj priči donosimo nekoliko saveta kako da uživate u predstojećim praznika, bez onog kajanja koje obično dođe dan posle.

Roštilj

Za mnoge, prva asocijacija na 1. maj jeste roštilj. Da li ste znali da roštilj može biti zdrav način pripreme hrane kojoj nije potrebna dodatna masnoća kako bi imala sjajan ukus?

Naš savet je da pri izboru mesa za roštilj birate ono sa čistim proteinom i minimalnim sadržajem masnoća. Ukoliko planirate da roštiljate napolju, savetujemo da se opredelite za pileće belo meso ili za ribu kao što je, na primer, losos. Pojačajte ukus mesu tako što ćete ga veče ranije marinirati u začinima. Imajte na umu da kućna verzija marinade sadrži manje soli od gotovih marinada, soseva i začina za roštilj. Ukoliko niste ljubitelji začina, jedan ražnjić sa finom slaninicom nikome nije naškodio.

Na roštilju ne zaboravite na povrće. Predlažemo tikvice, patlidžan kao i pečurke.

Kada je u pitanju mekani somun ili fina lepinja, predlažemo da ih zaobiđete. Na ovaj način unećete do 200 kalorija manje. Umesto da posegnete sa hlebom, dodajte jednu kašiku više salate.

I kad smo kod salate, najbolji drug svakog roštilja su mladi luk, u beloj i u crvenoj varijanti, kao i sočne mlade rotkvice. Takođe, pijaca je puna mladih zelenih salata koje uz preliv od balzamiko sirćeta i maslinovog ulja sjajno ide uz prvomajsku trpezu.,

12940807_1550962775200585_554701296_n

A šta popiti?

Verujte nam na reč da ništa ne osvežava kao voda infuzovana voćem. Uz citruse, možete kombinovati i različito bobičasto voće poput jagoda, malina i borovnica. Pravo osveženje dobićete ako dodate i koji list sveže nane. Sjajno osveženje može biti i domaći nezaslađeni ledeni čaj na bazi crnog ili zelenog čaja sa dodatkom svežeg voća. Za ljubitelje gaziranih pića, predlažemo mineralnu vodu ukoliko baš nikako ne mogu da prežive bez mehurića.

13388646_147411439010733_728172688_n

Vodite računa o bezbednosti hrane

Pogotovo ako se nalazite u prirodi, imajte na umu da na temperaturama od 30 stepeni Celzijusovih, sveža hrana ne bi trebala da stoji duže od 2 sata. Zato do momenta pripremanja, sveže meso i povrće držite u prenosim frižiderima, poželjno je na ledu. Takođe, vodite računa o tome da meso i povrće ne dolazi u kontakt kako biste sprečili kontaminaciju hrane. Zbog nedostatka higijenskih uslova kod pripremanja hrane u prirodi, pri ruci uvek neka vam bude gel za dezinfekciju ruku

Praznik je rada – valjalo bi nešto i raditi

Posle finog ručka, malo odmorite, ali u duhu ovog praznika bilo bi dobro malo se i pokrenuti. Ukoliko ste u prirodi, ponesite frizbi ili loptu. Odigrajte odbojku na travi, partiju badminton ili prošetajte malo po šumi. Ukoliko ste ispunili sve savete do sad, onda zaslužujete uživanciju uz čašu hladnog piva ili finog vina uz večernju vatricu.

Kreirajte zdravu tradiciju za 2. maj

Dogovorite se da nakon prvomajske uživancije, ipak odete da prošetate ili uradite lagani trening.

Mi smo tu od 12 h. :) 

 

Dodaj komentar


Vaša E-mail adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

*

Facebook
Twitter