fbpx
 
 
Početna / Uncategorized / PRIČA IZ TERETANE – RONALD PRUSAC

PRIČA IZ TERETANE – RONALD PRUSAC

 
 

Pozdrav svim Flexovcima a i ostalim vrednim vežbačima, kao i onima koji nameravaju da to postanu! :) S obzirom da sam vam poslednji put pisao o zanimljivostima i prednostima korišćenja ekspandera, onih rastegljivih traka, danas ću vam pričati o jednim drugim trakama i o jednom malo drugačijem treningu, u pitanju je TRX. Pretpostavljam da svi otprilike znate koji je trening u pitanju i kako to izgleda, postoji i kratak opis TRX-a na našem sajtu, ali ja ću probati da vam malo proširim priču i možda da vas na taj način zainteresujem da dođete i probate TRX trening.

 

trx

Rekvizit koji nam je potreban za trening su TRX trake. To su trake napravljene od specijalnih najlonskih vlakana, koje imaju ručke na svojim krajevima i njih koristimo kao hvataljke ukoliko radimo određene vežbe, ili kao uzengije u koje ubacujemo naša stopala za neke druge vežbe. Ako ste imali priliku da vidite, a verujem da jeste, često ljudi u toku treninga vise zakačenih nogu, ili izvode određene vežbe pod nagibom, držeći se za hvataljke. Kada sam prvi put video TRX trening u prolazu, pomislio sam, šta rade ovi ljudi kog đavola!? Onda sam probao i shvatio da je u pitanju jako zabavan i izazovan trening. Možda na prvi pogled deluje kao da je previše komplikovano, ili da nećete biti u stanju da odradite trening, ali verujte mi, vrlo brzo i lako ćete se navići na trake, a glavna prednost našeg TRX-a i rada sa TRX trakama generalno je što sami određujete koliki će biti intenzitet vežbe. Intenzitet zavisi uglavnom od položaja i nagiba vašeg tela. Ukoliko je veći nagib, vežbe se teže izvode. Suprotno, ako je telo bliže uspravnom položaju, lakše je izvesti pokret. Takođe, mi u Flexu smo napravili takav koncept treninga sa trakama, koji podrazumeva 30 sekundi rada uz 35 sekundi pauze između vežbi. Ove brojke se menjaju nakon nekog vremena, ali ne mnogo. Nadam se da sada imate malo bolju sliku.

 Uz ove osnovne stvari koje sam rekao, treba napomenuti da za razliku od treninga sa tegovima, ovde postoji mnogo više varijacija pokreta, pod raznim uglovima, samim tim moguće je aktivirati i neka mišićna vlakna koja klasičnim vežbama uz pomoć tegova nije moguće. Ako želite da poboljšate svoju izdržljivost, fleksibilnost, značajno redukujete masne naslage, izdefinišete svoje telo, ovo definitivno treba da probate. Još jedan razlog zašto volim TRX je zato što su vežbe uglavnom funkcionalne, angažuje se više mišićnih grupa prilikom njihovog izvođenja. Na taj način celo telo ravnomerno napreduje. Telo je tokom treninga pred stalnim izazovima ravnoteže, što znači da stomak mora biti stalno stegnut, što dalje vodi ka jakim trbušnim mišićima. Takođe, trening sa TRX trakama je takav da ga može svako raditi. Prilagođen je i za mlade i za starije, za mušku i žensku populaciju, za one koji imaju višak kilograma i za one koji su u deficitu sa telesnom masom, za one koji su kondiciono na visokom nivou, kao i za početnike. Za sve!  Ako želite da probate nešto malo drugačije i od onih ste osoba, koje ne vole rad sa tegovima, ovo definitivno treba da probate.

Eto, moja priča je otišla koji metar van teretane, ali ne daleko, tu u Studio 2. A tu vas čekamo Jelena i ja, da uz dobru muziku odradimo jedan odličan trening. Vidimo se! :)

Dodaj komentar


Vaša E-mail adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

*

Facebook
Twitter