fbpx
 
 
Početna / Priče Flexovaca / PRIČA IZ TERETANE – VLADAN DROZDIK

PRIČA IZ TERETANE – VLADAN DROZDIK

 
 

Jednostrano vežbanje

Pre nekog vremena, sa ostalim trenerim iz Flexa, sam diskutovao o nekim načinima treniranja.

Jedna od stvari o kojima smo razgovarali je jednostrano vežbanje.

Jednostrano vezbanje 2

 

Verovatno ste nekad u teretani ranije videli nekog da vežba na ovaj način. Možda ste imali odgovor a možda ste se zapitali zašto vežbač izvodi vežbe na taj način.

Jednostrano vezbanje 1

Jednostrano vežbanje je način vežbanja gde vežbač jednom stranom tela (rukom ili nogom) svladava otpor. Prilikom ovakvog vežbanja dolazi do izjednačavanja snage kog leve i desne noge ili kod leve i desne ruke, uz veću aktivaciju mišića stomaka i donjih leđa.

Na primer, sednete na leg pres i gurate sa dve noge. Kao što verovatno znate jedna strana tela je uvek za nijansu jača od druge i na način guranja sa dve noge ta razlika ostaje. Ukoliko teret koji je prilagođen snazi jedne noge prvo savladavate jednom, pa kasnije drugom nogom postoji verovatnoća da izjednačite snagu vaših nogu.

 

 

Veoma je važno da se vežbe izvode pravilno, zato se uvek konsultujte sa trenerom, zamislite da dižete teg jednom rukom na benč klupi.. odmah bi ste izgubili ravnotežu, a možda se čak i povredili, zato je veoma važno da je vežba koju izvodite sigurna. Malo promenite položaj, vertikalno povlačenje jednom rukom, sa drugom rukom u uporu, već je znatno efikasnija vežba i donosi odlične rezultate.

Jednostran vezbanje 3

Ukoliko niste nikad probali, izdvojite par nedelja i pozabavite se ovim načinom treninranja, konsultujte se sa trenerom kako da postavite svoje telo i na koji način da izvodite vežbu da bi vaše telo bilo bezbedno.

To bi bilo sve za danas, vidimo se u teretani.

Dodaj komentar


Vaša E-mail adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

*