RPM

RPM™

Početna / RPM™
 
 

RPM je fantastični, pažljivo osmišljeni trening na biciklovima, takav koji će vas zadovoljiti na nekoliko nivoa – sagoreće brdo kalorija, napraviće od vas fitnes mašine i pri tom će vam stalno iznova i iznova podizati raspoloženje!

RPM je trening na biciklovima koji se dešava uz najmoćniju muziku koju možete zamisliti. Zahvaljujući treneru koji podstiče i inspiriše,konstantno imate utisak da vozite planinama, brdima i kroz šume. Otkrijte sportistu u sebi – izgorite kako biste podigli endorfin do neslućenih granica. Kao i svi LesMills programi, i RPM se obnavlja nakon svaka tri meseca, donoseći nove izazove i novu muziku.

TRAJANJE

45

minuta

TIP VEŽBANJA

Trening na biciklovima umerenog do visokog inteziteta

SAGOREVANJE KALORIJA

U proseku

675

kalorija

REZULTATI

Poboljšanje rada srca i pluća, uvećanje snage i izdržljivosti

TIPIČAN ČAS

Tokom treninga instruktor vas vodi kroz putovanje koje je inspirisano sjajnom muzikom, pri čemu menjate različite biciklističke poze i brzine.

  1. 1

    Na početku je tempo blag i jednostavan, radi postupnog zagrevanja

  2. 2

    Potom se brzina i intenzitet uvećavaju, i sve više i više iskušavaju vašu izdržljivost. Vremena za oporavak imate taman toliko da skupite energiju za sledeći izazov.

    rpm_typical

  3. 3

    Na kraju treninga završavate putovanje i svi zajedno vozite kući. Istezanje je neizostavni deo završetka.

BENEFITI

  • Uvećanje kardiovaskularne izdržljivosti
  • Sagorevanje masnih naslaga
  • Zatezanje i oblikovanje nogu, bokova i zadnjice
  • Sagorevanje preko šesto kalorija

 

 

DA LI JE RPM ZA MENE?

Možete podešavati intenzitet treninga, što znači da mogu da treniraju vežbači svih fit nivoa.

 

KOLIKO ČESTO U TOKU NEDELJE?

Ukoliko budete dolazili dva do tri puta nedeljno, osećaćete se snažnije i zdravije.

 

ŠTA TREBA DA PONESEM NA ČAS?

  • Udobnu opremu..
  • Biciklistički šorc učiniće vožnju ugodnijom, ali nije neohodan.
  • Patike za trening.
  • Bočicu sa vodom.
  • Peškir.