trx

TRX

Početna / TRX
 
 

TRX je tim trening koji je osmislio pripadnik Specijalnih jedinica američke vojske (Navy Seal), kako bi svoju jedinicu održao u vrhunskoj formi bez obzira na to gde se jedinica nalazi u datom trenutku.

Uspeo je u tome – TRX suspension trening nudi više od 300 vežbi za poboljšanje snage, fleksibilnosti i izdržljivosti.

U TRX treningu vežbač koristi sopstvenu težinu kao opterećenje, a podešavajući ugao i položaj tela, dobija više od 300 vežbi koje poboljšavaju kondiciju.

U grupi se nalazi maksimalno 8 vežbača.

TRAJANJE

55

minuta

TIP VEŽBANJA

Visoko intenzivni trening u kom vežbač koristi sopstvenu težinu kao opterećenje.

SAGOREVANJE KALORIJA

U proseku

500

kalorija

REZULTATI

Uvećanje snage i izdržljivosti, oblikovanje tela.

TIPIČAN ČAS

Ovo je pedesetpetominutni trening snage sa poluindividualnim pristupom trenera; trening koji pozitivno utiče na redukciju masnog tkiva, i poboljšava amplitude pokreta.

  1. 1

    Počinje laganim zagrevanjem celog tela jednostavnim vežbama snage i fleksibilnosti.

  2. 2

    Potom sledi funkcionalni deo treninga koji kroz niz različitih vežbi istovremeno angažuje ceo mišićni lanac.

  3. 3

    Naposletku uživate u istezanju koje označava kraj treninga.

BENEFITI

  • Izgradivanje funkcionalne snage i izdržljivosti.
  • Pozitivan uticaj na srce i pluca
  • Poboljšanje fleksibilnosti pokreta
  • Redukcija masnog tkiva

 

 

DA LI JE TRX ZA MENE?

TRX je pogodan za sve tipove vežbača.

 

KOLIKO ČESTO U TOKU NEDELJE?

Idealno bi bilo 3x u toku nedelje.
Ili 2x nedeljno u kombinaciji sa nekim drugim TIM TRENINGOM.

 

ŠTA TREBA DA PONESEM NA ČAS?

  •  udobnu sportsku odeću
  •  patike za vežbanje
  •  flašicu sa vodom
  • peškir